2020年3月27日 星期五

200327五深夜24°C 88%:May God have mercy

   香港繼封城後,進一步封社交。關文娛場所,聚衆限4人,爲期2周。禁酒改爲食肆縮營業。我倒不反對,由政府補貼部分食肆勞資的損失。
   但疫情危及全民。人人要自我隔離,無任何建設性的事可爲。旅遊、飲食在營業額上或最慘。但除了炒抗疫用品和網上的虛擬業務,想不出邊行有着數。傳媒日前說,李嘉誠損資700億。
   影響更深遠的是,萬計的青少年兒童被迫放假成三個月,唔敢出街,困在斗室,連父母都要保持距離。他們成長後會唔會有乜特別既想法,望專家教我。我自年初一以來就未見幾個小親戚—除了在WhatsApp。連生日都冇人陪佢地玩吹蠟燭。
   新世紀本來以全球化爲主流。如今由國家、地區、城鎮、父母子女(父母染疫在醫院彌留時,子女無法送別)以至個人要逐一分隔,攬炒之徹底此前恐怕全世界冇人料到。
   損失相對較少的,反而係我這類退休老人,唔憂倒閉扣薪裁員…。唔出街慳使費,大可長時間自閉。加上我份人夠悶,上網、電視、書本…散步…總有做不完的事,唔覺得好慘。
   萬一真係中招,我也預咗:到時順其自然,將自己交番俾上天去支配。
   今日WhatsApp傳來西班牙中年男醫生在鏡頭前的哭訴:肺炎多,呼吸器唔夠,只好掹走老人既俾後生。他覺得好悲慘,又唔係完全冇得醫,一個國家點能夠任人去死。
   今天的呼吸器不就是《楢山節考》裏日本古時山村的糧食?成條村反正唔夠食,總有人會餓死。老人前面冇幾多年,慳番俾前面仲有幾十年既兒童囉。
       May God have mercy.

沒有留言: