2020年3月26日 星期四

200326四深夜23°C 90%:意日內超中,美或後來居上

   今朝晨運被微雨攔門,清明近了。追遠變虛擬,先人也無奈。
   武漢周邊的港人回來得七七八八。但唔接返摩洛哥、祕魯…的港客,林鄭等住媽。 我地港人而家遍天下,一個也不能少!
   昨起,本地焦點由歐美港人帶疫回歸變成本地酒吧爆發。但酒吧非華人背景強,正如歐美封城下的大衆,冇咁易話爲。今日有相話,倫敦地鐵車廂逼滿壯男。戴口罩?戇居!
   多想就比較明白,戴口罩係一個東西方截然相反的文化問題。呢次東方人叻過西方人。
   我上次趕上博講得差。現在再總結一次:
   歐美從小既教育係:有病要帶口罩。所有人因而形成思維定勢:冇病唔應該戴。雖然常識都知道係戇居:病毒/細菌潛伏而未發病期間(武肺長到14日),宿主冇感覺,以爲冇病,但會傳俾人。
   我唔明既係,點解歐美醫生無意糾正大衆既呢樣無知,唯有東方醫生緊張。
   除了有病先戴的教條,歐美人唔戴口罩仲有2個理由:
   1.科學上:相信常見的外科口罩/surgical mask擋唔到病毒/細菌,戴離冇用。但東方醫生認爲可以。是否請歐美醫生澄清一下?答案到底yes還是no?
   2.社會性:我上次講得唔清楚。歐美除咗病人,只有對住有毒或厭惡性物質時,例如倒垃圾、洗廁所、處理廢料、做建築裝修、落下水道、…,先戴口罩。你而家對住我戴,當我係穢物呀?西方人最唔忿氣被歧視。你好人好貌,行得走得冇病,對住佢帶口罩,佢會覺得你隔離佢,好似舊時白人對黑人…。
   
    最近呢排,東亞確診數幾乎「停頓」。即使最近海外回流倒灌,增幅相對兩個多月以來的累計仍算少。但歐美狂升。東西方的均勢突然倒過來。中國自文革以來就高呼超英趕美,現只差最後一個目標。
   但武肺一來,近周西風壓倒東風。中國爆得早,至今仍全球第一。但隨後的意大利、西班牙、美國、西德你追我趕,最近日增10%以上,甚至高到20%。若此,不夠一週就倍增(翻一番)。
   意大利看來不出後天就會超中。美國若走勢持續多4-5日,甚至有可能超意,再度領導世界。
   英國在歐美大國裏確診最少。但現在明白了,並非真係咁乾淨,而是初期放hea唔檢疫。冇檢自然也就冇確診。記得上周有兩日甚至冇更新數字。實數絕對唔會少過德、法。
   至於內地,前一排連日話冇新確診,唔怕講,我唔信。按統計常理:14億人居住咁密集,正所謂眯埋眼拋粒石都會掟到人,點可能一個確診都冇?而家先知:裏邊既習慣係,只要冇病徵,即使檢測陽性都唔當確診。
   你話14億人呢的陽性會有幾多?一萬幾千怕走唔甩。

1 則留言:

匿名 提到...

中共一日到黑都喺度講大話,美國人一味鬧自己總統,好心佢哋睇下人哋中共賤到咩程度先再講