2020年3月8日 星期日

200308日夜23°C 91%:唔係呀嘛,大教授?

   今日疫情乜嘢最得人驚?
   亞軍南韓放緩咗。
   最有potential既伊朗雖然死得人多,但擒日新症唔算多。
   反而意大利新症破千,意北變湖北。不過咁鬼遠,青田人驚啫,你係catwalk族咩?
   港人角度,驚既係袁教授話:可能有800個自己都唔知既冇病徵感染者通街走。即係話:可能有個就係你隔離。
   不過,作爲750萬人既一分子,想撞到呢800人都未必咁易。真正恐怖既係教授下一句:
      年底前都唔好外遊!
   攞命呀,大教授?
   我地港人,依家有錢有面有taste,有性格敢作爲,最Like既就係外遊集郵。兩個月去一次都嫌少。要我冇病坐10個月疫監?Let me out. Delay no more! 
   
   亂噏到此爲止。以下講番正經既。
   
   如果接着呢10個月真係冇人外遊,諗落幾係嘢。當然,大社會首先喊既係:幾十萬旅遊業者結業失業。但更慘既唔只好多人冇工開,而係:
   750萬人被wan係呢個彈丸之地,焗住成日面對面,好似一家四口住劏房,實鬧交。忍者正好焗住我地攬炒。
    羣組今日收到一樣與昨天相反的訊息:反修例高潮後被當局油番既好山邊,又再出現「五大訴求 缺一不可」的黑字標語。唯一不同既係,加埋抗疫口號。
   八十年前既國-共-日三角關係,代之以今天的特區-反修例-武肺,倒也不太離譜。
   記得我講過:近周不停地有零星的街頭活動,忍者似乎已悶到忍唔住,趁港疫情緩和,搶番氣勢。
   19年下半年,忍者一直係西方媒體、政客既上賓。不料武肺一來,壟斷嗮全球既注意力。世人幾乎唔記得,香港有過大半年諾貝和平獎級數既巷戰。眼看戰果被奪、訴求被遺忘,忍者點忍?
    因此,在武肺聲中,幾乎日日都小規模出擊,叫我地記得:佢地冇放棄,也永遠不會放棄。只要疫情許可,就會delay no more。
    當局準備好未? 

沒有留言: