2020年3月23日 星期一

200323一晚24°C 86%:特朗普終於說了真話

    港終於順應專家呼籲,封關、禁酒。
    武漢封城今天滿2個月。港以往每次爲抗疫收緊政策,都跟在澳、台、星之後。起初以爲林鄭無能、放唔低經濟。再諗深層,可能也因爲非民選,冇mandate。反修例打足半年後,更自知孤立,有法都唔敢用。
   或因此,酒吧界提工業行動。
   Pub係英國人既命。但民選既Johnson周前突然反轉hea疫,日日收緊,到昨日封酒吧、限食肆,未見業者媽。英國比香港更極權?
   
   今日終有港人南下時虛報住址,違反隔離令上庭。加上態度欠佳,被拒保釋。電視說,此人持有港身份證,似乎暗示其出身。又說,被拉係因爲入境後再出境,在關卡被截獲。上庭時問法官,係唔係走得啦!夠pok!
   看其他報道就知,此人若唔係串,學其他家居者出門行下街、食碗面,肯定仲happy緊。我估:100個違例,捉唔到3個。一來家居隔離者過萬,散居全港,點睇得嗮;二來如上文講,唔敢用強,怕俾人鬧警暴。但今日既港人,成分唔似以前咁純,來自五湖四海。加上鼓吹咗個人主義幾十年,頗有些高度自我、以挑戰爲榮的青壯年。有人剪手帶上網示威,話唔定視爲仆街政府既極權象徵。
   我唔係鼓勵家居者挑戰,只係以事論事。最好估錯啦!
   但唔怕講,或者出身科學,疫症走勢以統計爲本,爆疫至今,估得唔算差。奧運我成個月之前就睇淡。講句笑:單對單既項目,意大利攞梗牌,因爲冇人敢同佢鬥。昨閱報先知:奧委會早就心裏有數,只不過安倍想以奧運名留青史,死都唔肯放。
   近日WhatsApp裏的回流訊息,清一色鬧特朗普。愛國派與咒「中國病毒」的特朗普勢不兩立。與此同時,大選年,自由派華人咒佢落選。
   美國傳媒(除了Fox)當下給特朗普的label係liar,因爲講大話面不改容。但他今天倒說了真話:與習近平通了電話,對中國有點upset。看他過去一年多與中國貿談角力,upset纔是實情。口說like習主席,純屬生意人的客套。
    近日有愛國成員的社交羣組充斥着歌頌國家抗疫功成、反擊美國污衊的訊息。但據報,特朗普下令就疫情問題心戰反攻。若此,此役方興未艾,WhatsApp會更忙。
    不過,WhatsApp絕大部分來訊是愛國的,相信是因爲有關方面有專人製作散發,海外的熱心朋友只是出於愛國而轉發。很少訊息是自由派的。我倒想看看特朗普罵中國的文宣有多惡毒。哪位朋友接近美方channel,希望在本博留個link. 
    愛國的訊息多屬視頻。我沒有耐性等serial的訊息播到底。視/音頻不論內容,我大概只看/聽頭20秒就刪。我當然是異類,辜負了很多愛國訊息。性格缺陷,沒辦法。 

沒有留言: