2021年9月25日 星期六

210925六晨晴29°C 73%:3年死結終開解

週六清晨外出散步,想起久未去舊公園。但最終想起公園另一頭既鬧市有閂咗十幾年既地標翻新成景點,索性去見識。

行山係擺脫都市繁囂,崇敬大自然不變的美;行街係把民間脈搏,睇社會變遷之道。我本性世俗,鍾意社會,傾向後者。

不料,新景點仲未夠鐘開門。但總算睇過門口既水牌,似乎主打中產輕食。

接著就近去食一個月難得一次既外來早餐。點知最近既大連鎖,櫃位前怕有10個人輪緊,龍尾要探頭埋去先見到餐牌。看各人的打扮,估係趕八點開工既藍領,佢地冇周六架!

因此,我唔反現代。唔喺唔明現代化既副作用。但要維持社會既運作,讓中上收入既白領、反現代既文化人放心地生活,就不得不有千萬計既藍領朋友盡忠職守。所以,我敬重每一位要捱更抵夜既朋友,無論係IFC開通宵炒金股、日入近萬既fintech精英,「三八」班既醫護,抑或月入一萬幾千既大廈保安、維修工友。有佢哋,我哋先致有覺好瞓。

行過隔幾間既連鎖,好在冇咁多人。食咗個腿通炒蛋多士既港式早茶。但體虛,始終頂唔順港式冷氣。港人從細慣咗開足冷氣。我呢類老人只有帶多件衫,自己執生。但衫要輕薄,爲背包減重。

食早餐時瞄手機:華爲太子女已擺脫溫哥華將近3年既稽留,飛緊番去深圳。對中美都係好事。講原則,中方或覺得「認罪」冤枉。但論實際,事主人到中年,父親步入老年,拖多一日就少一日。千億王國仲有大把嘢可以做。

寫到這裡,加拿大傳聞:華爲太子女獲釋後,兩名以間諜罪在華判刑的加人獲釋。

加國執政黨剛以非過半數議席連任最大黨,現任總理可望繼續執政。中、美/加過去3年來互相捉放曹,背後的文章不足爲外人道。但解開死結總好過互相拖死。

沒有留言: