2021年9月10日 星期五

210910五晚30°C 71%:死蠢

退休後,與世無爭,除了一樣。

10幾年前起,每隔4周就要早起,報政府既gym班。起初要起早去輪隊,後來可以上網。但通常開報個朝,不出20分鐘就滿瀉。

報唔到,接著嗰4周冇班番,多數會hea。下輪即使報番,狀態也不如前。中央話齋,不進則退!

及至大約5年前,形勢更緊。不止一間名氣gym由於推銷手法,宣佈結業。私家gym友搵出路,有的過離幫襯政府,令政府班的名額更買少見少。

最近這一年更麻煩:限於疫情,政府gym班人數減半。如果以往報名日20分鐘就爆滿,而家開報10分鐘就已玩完。

因此,啲gym班舊生,每逢報名日都教定鬧鐘、打醒精神、互祝好運。

我係呢方面都算落力。10多年來只有一兩次,因為家中電腦、政府網絡唔聽話而被飛。

但今朝又爭啲死火。因爲政府改咗報名既網頁,新增既問題針對我呢類人。慣常所有要declare既問題,答案都係Yes。唯獨呢條新增既問題,答案相反。我懶睇說明,按例click Yes,接連被彈番轉頭:錯誤!我又好蠢,以爲自己click錯,重頭離過,但來來去去都被reject。最後以爲過嗮鐘,俾人報嗮冇位淨,click No就No啦!咁先獲接納!

針對我呢類人既新問題,意思大致係:年逾70,日常唔多做運動,又或者健康欠佳,或要出示醫生證明,先可以上堂。

因此,報名人一定要話自己No,亦即常做運動、健康OK,唔使醫生紙…。

我邊會咁念呀!於是自取其辱。

1 則留言:

匿名 提到...

崔生學習能力高,下次就沒有問題了!保重!