2018年1月27日 星期六

180127六午雲16°C77%:創港文獨立啦笨!

   同日午後補:謝網友留言。
   歐洲小國獨立無須改文字,因爲歐洲幾千年都小國林立。各國王族長期聯姻,血緣交叉,留下大把貴族封地。
   同文的鄰國不但同宗,甚至係幾百年既姻親。加上羅馬教廷千年來在各國間maneuver。
   因此,西歐至今有摩納哥、安道爾、列支登斯坦、聖馬丁...等萬人級既蚊型國。佢地唔驚俾人吞,亦冇人想吞。  
   但你地驚,驚到hysteria!若此,香雞繼續用自己最憎既人既文字,係唔係始終驚俾200倍人口、近萬倍面積既「霸權」吞?唔信去問台灣人。
   唔使答,捫心自問
   
  〈恆指再飆500點 連升7周企穩3萬3 專家「留20%現金等撈貨」;¥大晒〉。
   同日,〈數百人浸大遊行反未審先判〉。
   浸大確打破大學長期的放任,反對者示威怕其他院校跟。但鏡頭前,兩當事人A詭辯,令人想起在美面臨空前刑期方道歉的嗰個人;B則踩本校以自詡。由兩生的底蘊可見今天激進一族的本質。
   就本土生反PTH,本博日前特登話,改用日文就冇事。B今獲引述稱,應讓學生學其他外語。說白了,大陸=仆街黨,anything but!
   真係咁有創意,發明套港字,或者學越南,借ABCD搞套港話音符,踢走中文呀!以後官方文字=港文+英文,口語=港話(唔叫粵語,以免被共產)+英語。
   中文、PTH與世上其他200個國家地區嘅語文並列。咁呢,香港民族就真係成形獨立啦!

2 則留言:

匿名 提到...

瑞士獨立於德法意之外但不另創文字;獨立於荷法之外的比利時亦然,當然還有當今第一大國。為何香港獨要如此費事?

匿名 提到...

回V2: 現實點,疆藏連文字也與漢字大異其趣,就算文化不同,沒有拳頭又有甚麼用?想透過文化獨立追求政治獨立,恐是捨本逐末。