2018年1月29日 星期一

180129一午雲12°C 71%:今午上演《捉放妖》?v.2

   180130後補:《捉放妖》昨午已知。但呼之欲出,懶即日update:
   今後要睇超齡常委報。鷹報就當係黑臉扮打黃蓋啦!
   至於女司長有冇出聲,常委報頭條頭話明〈律政司最後一刻開綠燈「入閘」〉拗乜啫?話到底,選舉主任唔問過最高法律顧問敢做主乜?
   眾志被DQ,泛民認爲〈防坐大〉。原來網頁當初高呼「抗擊天朝中共」。以此來競選「一黨專政」屬下的公職,孟子話齋,自反而縮雖14億人,吾往矣!
   至於就僭建再次致歉,仲有人信?
   Don Quixote in HK:西人只佔3粒星約3%。中文大字不識的話,競選時要逐字翻譯,怕連法律界都贏不了,只會益對家。   
   
   180129原博:補選Q女DQ後,ST頭版頭「得悉」:參選的高男〈最後關頭或「死裏逃生」〉。AD「即時」頭條引述。
   鷹派雖強調其〈勢DQ〉,但我會信連任的常委。至於劉、梁倘參選恐再DQ〉,恐怕是鷹意多過御意
   爲了一國兩制,國家京劇團來港時,《捉放曹》的戲碼宜本土化。

   建制死撐「殺無赦」等愛國偉論,因爲把口唔夠反建制叻,要靠打手呀嘛!

沒有留言: