2018年1月24日 星期三

180124三晨雲18°C 72%:今年當〈all in〉?

   AD或與政治作對,但絕不與錢作對。但也應該,否則連把口都難保。
   恆指昨再狂飆。AD今邊媽上面〈限娛升級如文革 律師為異見者遭釘牌〉,邊捧北水捧起的港版內地股。
   新聞〈190億追捧四大內銀 領港股破頂;成交逼2千億 輪證成交佔25%;本月500億北水湧入 吸內銀最多〉還可說是事實。
   但今日14個財經專欄齊看好,甚至講到〈全年all in〉:
   〈一股都冇 如何是好;藍籌都炒貨源歸邊;冇錢者的投機(注意:不是投資)選擇;PE 5倍幾的龍頭股;利好因素要記實;細價股膽識比分析重要;買不買樓都有風險;2018年all in股市;長租公寓與麥當勞;新股懶人三招;港股見頂言之尚早;股市強勢事出有因;港股中線向上形勢未變;新興企業估值吸引 科技消費成焦點〉。
   All in者,瞓身也!但無人不知,恆指新高靠北水帶動,港人被國富的無底深潭牽着走。當然,what goes up, must come down. Question is when. Gordon Chang生張支票開咗都有20年啦,重未兌現。In the meantime, 誰都無法唔趁機執番啲,以備跌市有得搣。
   我未至於〈一股都冇〉。只不過二十幾年前嘅國企IPO,連張紙都唔知塞咗去邊。而家難道要睇〈冇錢者的投選擇〉。大佬,可以爆血管嗰噃!

沒有留言: