2018年1月8日 星期一

180108一晨19°C98%:Buy time拆僭過骨?

   市民:料今晚10℃,明8℃;狠家庭疑虐女致死;恆指闖三萬一挑戰十連捷(180109後補:港股連漲10日5年最長 百億掃內房資源股 滬七連捷重上3400 騰訊逼新高;美東體感-40℃ 澳悉尼47.3℃ 79年僅見(氣候暖化鐵證?);美New Hampshire州售出的Powerball獎券一票獨贏US$5.7億。
   政治:SJ僭建風暴〈四次機會無糾正 僭建面積無交差餉;夫5年接政府24工程獲8億〉。兩大建制報幾隻字不提,〈事主特首辦無補充〉。知衰,唯buy time冷卻,趕拆補鑊;〈3千藍絲(警方數)遊行撐警鬧官〉;our involuntary NYC ‘immigrant’:前大官千萬美元保釋威盡 或審8年 罪成可囚85年〉。
   美國:睇咗“stable genius”任內一歲生日嘅大禮《Fire and Fury》未?佢細佬睇得好開心呀!作爲唔係好unstable嘅counterpart,好鬼羨慕個大佬()!
   中國法統來訪 首站絲路東端西安 挺一帶一路
   事故:伊朗油輪與港註冊貨船長江口撞後大火,32船員全失蹤。
   我關注:陸加壓逼統。其實早就想說。今親台報趁M503做了個總結〈林靚女新劇獲台資助 陸播映被指台獨下架;陸M503航線逼台 蔡統急召國安;台拒九二共識 中共軍事恫嚇 組織間諜 資助黑幫 全方位顛覆 圖2049陸建政百年前統一 宣示主權祈變常態〉。2049我是看不到了。但十九大前似有人吹「20」。

沒有留言: