2018年1月23日 星期二

180123二午晴20°C 71%:富者越富,睇司長就知v.2

   睇司長6,200萬首置免稅買樓出租(MP頭版頭)就明:AD〈全球82%新增財富歸1%財閥;連續八年港人供樓全球最苦 19.4年不吃不喝創新高〉。
   新增財富在股、樓,有錢入市先有得賺,越多錢玩賺得越多,冇錢入市望洋興嘆。
   但司長絕對依法。政策話:只要有錢買、個人名下冇樓,首置唔限自住㗎!
   
   當晚後補
   *司長的問題越揭越多,連建制都有多人公開話撐唔落。若此又有何權威來保敏感的法案過關?確如某建制議員說:「早走早着」!
   *浸大反普佔辦」(風波:Diu,我早就warn gau你㗎啦!必修語言普通話改日語,包lun你呃盡Like!
   *司長的出路:請政協常委會臨時增補一席。
   *首置的豪宅:間成劏房,以公屋呎租供低收入家庭抽,直至所放棄的租金抵消非首置的買樓稅。
   *本土的語言:對上位者由「做低佢」到高聲”I warn you!”,大學生敢言可畏是幾代累積下來的本土傳統。不知何時起,娛樂賣口乖,入學從細鬥嘴叻。港人又最反倫理教育,怕淪為共產黨教條,成長後理所當然。

沒有留言: