2021年12月27日 星期一

211227一晚13°C 75%:9.9℃的日子

一個時代的終結:

反種族隔離和平獎得主、南非聖公會榮休主教Desmond Tutu,享年90、

中國明清史西方泰斗Jonathan Spence(中文名:史景遷):英國人,美國耶魯大學教授,著作等身,享年85。


The third day of Christmas,官方低溫9.9℃,今冬以來最冷。但今午外出,極目所見羽絨、大䄛裏,竟然有一個貌似本地人既中年男士,著短袖T帶小朋友遊公園,勁過西人。唔知會否被人po上Fb?

在港經歷過最凍既好似係4℃。但唔記得邊年。當時怕未有羽絨,亦未興用暖爐,唔記得點過。

我在外經歷過最凍既,記得係-10℉,約合-23℃。但前後兩日都係℉上下,亦即-18℃左右,加上windy city芝加哥既wind chill factor,體感可以落到-30℃。

但當時20零,貼身mohair冷衫,外罩類似北方牧人著既Parker,包住頭急行就頂過去。係空曠地方最長停留過個半鐘,凍到頭脹痛、耳冇知覺。幸而返回室內後,不久就回復正常。而家俾我再去北半球北方,冬天怕頂唔住-10℃。

聖誕前夕睇紐約市電視,竟然‘暖’到40℉,亦即4℃。12月尾罕見。‘幸而’,聖誕日終於落番到32℉,亦即0℃,比較‘似’Christmas。

不怕說,我在這方面已被condition。真要我移民,一年四季‘顛倒’,7月羽絨、1月T恤既南半球,心理上最難適應。聖誕老人除咗著泳衣,座駕相信也要請鴕鳥來拉。即便美國南加州洛杉磯地區既聖誕,我都覺得有的冇癮。

明天週二12.28復工,預料低溫與今日相若。後日週三起就逐漸回暖。香港既凍,只係‘曇花’,頭尾兩三日,否則坊間有得媽:長者、長期病患、露宿者、獨居老人…,流感..,我都有資格鬧架。

港進入新時代後,政治難開口,想媽當局要假借民生、環保、女權、…甚至動物。因此,過去呢年,有志之人特別關愛。媒體上的呢類壓力無日無之,而且去到盡,恐怕連北歐福利社會都做唔到咁進步。的確,我地香港唔好妄自菲薄。我地體育出得世界冠軍,點解關愛唔可以領先全世界。

沒有留言: