2021年12月18日 星期六

211218六晚18°C 54%:We love you Siobhán

女子200自賽前,感覺上何詩蓓贏面8成。但今晚的100自,以為五五波。

小女子多年來給我的印象:200稱王,但頭100飇唔過歐美個別對手,每次都俾一人壓住。這與田徑100米同200米各有人稱王,係同樣既道理。

除非出咗極個別既超人,例如以前男子短跑既牙買加Usant Bolt保特。因為跑速實在太快,100、200都遠遠超班,咁先可以一人獨攬100與200。Bolt一發力,所有對手都食塵。佢最後個十幾二十米甚至要hea跑,留番的面俾對手,也留番的人類100米速度極限既懸疑俾世人。

不用說,何詩蓓還不是女子泳將裏的Bolt。因此,我對佢既睇法比較保守。

但半個鐘頭前,Siobhán終於贏咗100自以往壓住佢既瑞典王牌,首奪世界賽冠軍。

2021 is her year. 她處於巔峰狀態。希望她2022也有天時地利人和。

但反過來,也許我比較多心。正因為她處於巔峰,搏到盡,擔心她過勞,觸動傷患。這是頂尖運動員最常見也最可怕的命運。巔峰狀態一般不過4-5年。期間如果因為傷患而跌watt一年,復原後不一定能回復巔峰,又或者期間俾新的對手飆咗上離,心理大受影響。

當然,看何詩蓓的陽光性格,即使有傷患相信也有很強的心理質素去應對。美國也會有最好的治療師幫佢。但為了減少傷患,在力拼和過勞之間求取平衡,仍然至為關鍵。

We love you Siobhán. Take good care. 

沒有留言: