2021年11月16日 星期二

211116二晚23°C 77%:蠢得來仍有福

 

抽血日。前一晚禁食,醫院要我第一輪到,方便接著食早餐。但要轉幾次車,七點零就要出門,早過人返工,但早唔過學生。而家讀書似乎真係幾辛苦。

抽完血,想順便打埋流感,但有關部門未開工,只好改去食早餐。事前查過交通App,就近行去巴士站。點知等錯倒頭車。係金秋陽光下伸展時,見對面馬路有車,仲以為地近另一頭既總站,車長預先打定回程路標。後來再睇車站既指標,先知自己幾咁矇。

我錯在死信‘常識’:旺區都喺平地,由半山既醫院去鬧市,梗係落坡既方向啦!但原來,喺醫院落九龍要扳山,落去另一邊既平地,上坡既巴士先啱!

我其實讀書時就試過。個陣係土瓜灣人地屋企寄居。有一朝返學帶漏嘢,食晏時要番去攞。但搭巴士要轉車,趕唔到上堂,只好扳何文田山落土瓜灣,再原路返校。

個時嗰山禿到好似而家新聞裡既阿富汗。時為盛夏,當時行山冇帽、墨鏡、水,曬到個頭‘慶’既。記得一程大半個鐘,沿途幾乎未見過人。但念落又好在,否則打劫都冇仇報。

其實,而家係九龍東去油尖,搭巴士都要上斜,只不過坐過唔記得。今朝最後行番最穩陣既路:由醫院行斜路落市中心,再轉地鐵去油尖。

抵達澳牛時尚早,未有人輪隊,但室內幾無虛席。舊客起身到新客坐落,頭尾大約半分鐘。咁既效率,值得上Harvard Business Review

我一如常客要例牌。但同枱兩位靚女單點澳牛最讚既炒蛋多,飲凍水,顯非新客,但似乎講普通話。入鄉隨俗既新港人?

我讀中學時,有相熟既同窗住係澳牛附近,隔離街有一間負擔得起既冷氣餐廳。幾個人不時約埋去坐。我由深水埗過離,多數行一程,坐一程車。如今澳牛附近幾條橫街仍然食肆林立。

喺澳牛食完早餐出離,行勻附近幾條街,買到衫、食品…,最後再橫過佐敦道去新填地街買餸。

附近的南亞裔也是一個特色。呢次聖誕或者去吳淞街既巴基斯坦咖喱鋪買個羊。

沒有留言: