2021年11月8日 星期一

211108一午晴21°C 50%:唔到你唔服

繼續金秋。陽光靚絕,更冇預告咁涼。要返工既行山友怕好‘抑鬱’。

啲師奶怕湧去M記門口既MIRROR 12子全身大相前祈福:好心俾我抽到你地陪倒數啦!

如果打2針抽一次飛,咁打3針係唔係可以抽多半次?

日前上官網預約第3針。原來要同第2針至少隔180日,我仲差的。咁或者先打流感啦。

世界多數嘢有得解,但也有啲,至少我係唔識解既。

識解既,例如:西非既Sierra Leone運油車炸死過百人。因為以前發展中地區就見過唔止一次:窮鄉僻壤,運油車停係路邊,司機休息、拋錨或者車禍。啲居民湧埋去偷油離賣,偷到一罐可能就夠一家開幾日飯。但有人係旁邊吸煙,咁就一鑊熟。

唔識解既,例如:今季英超如有神助既利物浦同德甲班霸拜仁,點會突然淨吞人5隻蛋?我唔信有人賭波,但念唔到仲有乜理由。

但更不可解既係,美國影星Alec Baldwin拍戲要開槍,點知打出實彈,女攝影師死,男副導演重傷。

拍戲要逼真,但唔使離真係嘛?而家唔係好多道具、特技都已逼真到virtual reality乜?唔通荷里活拍犯罪、動作、戰爭場面,要入肉先算?片場隔離就係急症室、‘小酒店’?

唔通開真槍真係睇得出唔同空槍既效果?

記得80年代Clint Eastwood演‘除暴安良’(要加括號,因為而家興新左,呢種形象係好反動既)既SF警探Dirty Harry,最興用Magnum 44(mm)既大口徑左輪指住劫持人質既歹徒,藐藐嘴咁話”Go ahead. Make my day!”你敢郁人質,我就打爆你個頭!因為Magmum 44既火力,真係可以係打飛人個頭。

今日重拍此片,上映時怕要blackout個畫面,因為冇人敢睇!

Eastwood呢句對白,甚至被當時既總統Reagan攞離‘潤’啲國會議員:意指你地敢否決我既議案,我實玩死你!

新聞話,荷里活拍戲時,開真槍打死人已非第一次。要問點解要用真槍上陣,怕又係美國文化作祟。

立國250年,用武器自衛係憲法賦予的神聖權利,任何人不得侵犯。美國人最寶貴2種個人自由:槍&自用車。前者保護自己同家人;後者讓自己能縱橫全國,不受限制。因此,美國:

1.槍殺案見怪不怪,禁槍永遠冇法過關;

2.討厭公交,唯老弱傷殘會搭。路線梳、班次少,註定蝕本,於是更縮班,惡性循環。 

沒有留言: