2019年7月28日 星期日

190728日午後29°C 87%:大幸

   明知有影響的言論都咬定警暴,昨晚黑衣人既已從大街退入西鐵元朗站,促使其上車離開應足以恢復秩序,何須派強力的速龍小隊衝入站內拉人,製造鎮壓場面?當局在這方面確有改善的空間。
   但社會上普遍恨警,年輕一代更有你冇我,媒體和社交圈單鬧警方,只怕自欺欺人。當局昨天其實有一個好大的credit:及早封死圍村入口,避免勇武者突入,與地方勢力短兵相接。否則到時黑衫面對的怕唔係藤條木棍,而係開山刀...,點只傷24人?
   而且,即使係美國都好難拗:你入侵私人地方,屋主攞槍砰你。自衛最多係坐幾年,你冇仇報。
   昨天若有人因爲入村流血,肯定全城聲討甚至暴動。到時真係搞出城鄉tribal warfare,戒嚴、出兵怕都難免。
   正因此,同樣要給勇武派credit:見警方一直頂住,最後知難而退。入黑後若用遊擊戰術突擊入村。警方既要追捕,又要隔開他們與村內的大漢,將疲於奔命。
   但話說回來,封死圍村,唔俾示威者突入以防大出血,係人都諗到。
   若此,就昨天的表現,我會俾警方5分,示威者5分。警方的5分裏有4分係封村;示威者的5分裏,有3分係和平遊行,2分係唔堅持入村。
   希望而家既「西遊記」都有分寸。

沒有留言: