2018年10月27日 星期六

181027六午晴27°C 60%:國片加油!

   特首偕同多位局長出席行會成員創辦的智囊三周年電影籌款。放映的是來自綠營地頭的《生生》。雖然主演的是香港老一輩的愛國演員,但記得該組織創辦時籌款,放映的是勵志美片。點解專捧國家的死對頭,難道國片唔夠'厲害',上唔到枱?

   日前有港美的英文交流,粵語粗譯如下:
   美:呢度的嘢睇到嘔。
   港:係呀,撞正佢認真唔好彩。更唔好彩嘅係,佢又舞得幾掂,至少對外係咁。北韓、歐盟、墨西哥、加拿大都跪低。唯獨孤立中國,變成頭號敵人。連沙特記者件事都算處理得OK。
      月初就知,佢保唔保得住共和黨在兩院的過半優勢。自由派要加油!
   美:要人相信冇腦嘅大話,遠遠易過複雜嘅真理;服從最低下嘅本能,也遠遠易過崇高嘅目標。
   港:就如湧去睇超正新橋嘅港人,只求試新、睇景,理佢長遠嘅代價。
   美:就如文革,百萬人熱情擁抱。其實,佢亦都係度搞文革,人們甚至不察覺。
   港:咁即係資本主義版

1 則留言:

Patrickov 提到...

對反中共自由派而言,個絕望真相可能係 the end justifies the means。美國其實呢啲例子唔少。列根甚至克林頓喺人格上可能係 X 街,但偏偏係佢哋名留青史。