2020年2月8日 星期六

200208六晚17°C 73%:你「制」我唔「制」

    家居隔離首日既林鄭記招,好過擒日既隔離前既預報,至少具體、有力的。
    但我唔信自律+懲罰足以封殺病毒。
    唔強制,理由係:入境既人感染風險低。
    但武肺傳染力咁強,香港通街都係人,只要有一個帶菌者偷雞,連鎖反應就好長。上週台灣電視都話,當地的隔離者將官方提供既定位手機留係屋企,自己偷落街。
   港人做到日人咁守法,怕唔容易。何況居間仲有敢作敢爲既內地人。裏邊連做官既都敢截劫人地省市既防疫口罩(好似梁山英雄劫生辰綱),你信香港冇隔離既內地人會偷雞?
   冇場地集中隔離可理解。但要受隔離人自己入住酒店,無邏輯可言。
   1.除非港府能證明,內地人啓程來港之前,就已收到港方隔離的通告,自願來接受隔離,否則法律上有得拗:我原本只係離過兩晚,而家俾你逼我住兩週,期間三餐焗住係酒店食,過萬開銷,我冇錢,你俾呀!
   2. 住客係酒店既顧客,顧客永遠是對的。員工冇公權力,只能對唔聽話既隔離客打躬作揖,好難做。除非每間酒店24小時派警員守住前後門。
   3. 其他住客知道酒店有隔離客,仲唔退房?酒店只要入過一個隔離客,怕就冇他人光顧,最後變成隔離營
   總之,危難時期,只能集中強制。
港官死都話自律,係怕俾人鬧專制,也唔想做咁多嘢。香港管治既另一種死症。

1 則留言:

匿名 提到...

我同意噚日條友講嘅嘢,777應該係執行緊某種政治任務。落咗嚟嗰班隨時係有身份,否則強制隔離有幾難?