2019年5月24日 星期五

190524五=39+38晚:5*Sir

腰傷快將三個月,康復黃金期將滿。幸而住院後期和出院後,各遇到一個很好的物理治療師。
出院後的呢位阿Sir,與我的黃金期競賽,想追回我住院個多月,筋肉退化的時間,確保我在頭三個月餘下的時間裡,獲得最大程度的康復。
一周見阿Sir一次。每次第一句係問:(上次理療到而家)「感覺點呀?」我話有用,痛少咗。阿Sir就耷低頭諗,然後吩咐「功課」。感覺上,佢係諗乜嘢運動對我呢一刻最有效 。
日前俾我做兩個臥床的帶波腰腿運動,每個15分鐘。我就覺得好啱使。
戴咗硬腰封將近三個月,第一次敢左右兩邊大幅度扭腰,而且不覺痛。
第二個運動較辛苦。唔痛,但好用力,手到震埋。我深呼吸頂住,相信亦有收穫。
可惜個波太大,否則買個係屋企自己練。
Looking forward to 下次見阿Sir。
由出事後飛車去急症室,再轉送大醫院至今兩個多月,所遇到的醫護和阿哥、阿姐都好專業(或者個別例外)。若在本分之外,再加用心甚至上心,病人就真係中獎。
我在物理治療裡應屬重症。但阿Sir同一時間要照顧十個八個病人,能夠同我諗幾秒鐘,唔係循例執藥,實在好難得。
我俾5*!

沒有留言: