2019年5月11日 星期六

190511六=39+25晚:我最憎的大日子

今天晚了動筆,但不想破了跌傷以來不斷博的記錄。
今天是立法會的大日子。但呢類活動我最憎。只記得好像上月,韓國兩大派在國會內據說肉搏了10小時,有中年女議員被男議員攬攬之類...。韓人是鬥爭的民族,港人冇得揮。但希望在人頭上跌落地的泛民戰將無恙。
祈靚女議員手術後康復順利。佢據說連今晨同僚發生乜事都冇精神知。我以留院39日的經驗,絕對了解。
由此又想起剛入院時,斜對面床工傷頸椎的病友。希望他手術順利,康復有期,退休享受天倫之樂。
親戚的hometown team Golden State Warriors 總算闖入NBA決賽。我也幾鍾意咖哩仔。但又明白籃球fans崇拜力,睇唔起三分波,要好似LBJ咁大力入樽先夠威。但我唔係籃球fans, could`nt care less so long he gets the ball in the net.

沒有留言: