2018年5月20日 星期日

180520日近午30°C 67%:王子,天琦,肥局...

   續熱,忌戶外。昨直升機救3行山客。
   *英王子大婚再顯全球最佳皇室的魅力。我的國第日公主出閣是否也搞點軟實力?由全球權勢指數爆燈的人親自give away。她不妨請dropout的哈佛師兄Gates、Zuckerberg來觀禮,順便與我國的兩馬商討AI前景。但Obama這種高大師兄就算了,以免特統不friend你父親。
   *皇室大婚的同時,中國買下英皇家鑄幣廠做使館。因爲人民幣好使過英鎊?
   *Good luck, everyone:誠哥90退生意搞慈善,杰哥55貌超齡,發哥63。
   *旺角暴動案的天琦唔學同道走佬,返港投案罪成。庭上對暴力表悔意,可信其誠。希望他也好運,早日出來爲社會做實事。
   至於走佬嗰幾個,或許真係成長於”Age of Extreme”,唔信港97後有法治。但我嗰個年代,港人以「契弟走得『麽』;執輸行頭慘過敗家」為榮。我會信「一人做事一人當」嗰啲多啲。
   精明係港人本色。但隨着社會進步,以往用來搵錢,而家用來攞錢。最新爭取既係安老牀位面積。社論曰〈監獄面積勝院舍 長者人權算甚麼〉。我Like!
   唔該同我班老嘢「去到盡」。第日輪到我,最好間間都係單人套房,有齊5G、VR、AI、機械護士、central medication control(中央給藥,打針唔使入房)...。我排定隊先。
   *肥前局觸及美國賄賂罪,向紐約州申保,一再加碼都被控方翻價。最新好似係US20m,漲得快過港樓價。
   睇電視,上庭既正係紐約既打虎聖地Lower Manhattan Court。80年代去唐人街返報館,不時路經。
   肥官醫生出身,盲無愛國,入境不問禁,撞正最惡的曼哈頓。但檢方這次的兇狠超乎常理,說阿肥背後有無限資源,擺到明保釋金無限,wen死你爲止。檢察舞劍,借X公來揚名?
   加上特統逼華平衡貿赤。肥前辛苦了!毛主席話齋,壞事變好事。趁在押少食多運動減的磅啦。

1 則留言:

Unknown 提到...

出走的和流亡海外台獨精神領袖一樣 !受到後人尊敬 !他日必是人中之龍 !