2022年7月1日 星期五

220701五晚8號28°C 82%:He came, he spoke, he conquered

7.1上午,雨停了,旗升了,新班上了,第二個25年的大方向明確了。

大典過後,領袖一行準備回京,才再下雨,入夜才來掛8號,似乎天公都落力配合。

25周年的大慶,一切按計劃順利完成。未來5年,750萬人可以朝著指明的方向奮鬥了。

媒體說,領袖過去兩天視察的領域,指出了香港今後安定繁榮以賴的兩大基石:

國安+創科。

的確,國安->安定&創科->繁榮,因此國安+創科就確保我們兼享安定與繁榮。

1+1=2,很簡單的數學公式,無人不明。

但落實時,這兩大基石,都要靠內地人才支援,才搞得上去。

本地人限於回歸前那150年的歷史背景:

1. 從來無須理會國安,因而在基因裡本無國安概念,先會搞出前幾年既大頭佛。因此,國安主力係國家既有關部門,輔以本地既紀律部隊。

2.一直靠對外貿易低買高賣來發達,懶理高風險、投資期長的創科。投資人長期以來信奉:「low tech撈嘢,high tech嚡嘢」。雖然今天這句股民聖經已過時,但本地人玩創科,純屬「博炒」。要港人瞓身,修讀、鑽研、開發、集資…十年生死兩茫茫,咪搞。用同樣的時間,儲錢買樓早已升咗幾個開。

因此,創科註定係靠內地既科技人才,本地人只係玩金融part:集資、上市、會計、法律,最多係開始玩下風險資本而已。說白了,打打邊鼓。

而創科既hub也係靠同港融合既深圳前海區。當然,西北大都會會類似加州硅谷的外圍,會系创科的peripheral。

說白了,創科係引入內地科技精英(包括从硅谷禮聘内地高才,就像當年台灣靠矽谷的台籍專家回流,打造出過去幾十年領先世界的晶圓業)來港騰籠換鳥,解決本地政治深層次矛盾既ultimate solution。這是絕對絕對的高招。特區政府同港人冇歷史觀、冇戰略眼光,就絕對想唔出呢種脫胎換骨的發展大計。

我絕對睇好。但港人裏的後現代派,怕就冇得撈啦!想走趁早。但即使唔走,內地都預咗會用將來繁榮既大收益離養起本地人。不過想搞嘢就唔好諗。到時港人新一代既意識已唔同,社會大局已定,你只怕仲未郁手,就已自取其辱。而且,冇人會可憐。

沒有留言: