2022年7月14日 星期四

220714四晚30°C 76%:為上水站查找不足

本確終於飆上3,400。且看今個週末破唔破4,000?

港連日35℃+,烈日當空。內地和港人最愛的日本更高2-3℃,連緯度高得多的歐陸都叫苦。

我好在怕冷多過怕熱。今日北上見識石湖墟。中午當街冇遮擋行咗成粒鐘,未見大汗淋漓,也無須靠冰水降溫。

上水站好似荃灣等大站,四周都是商場,有架空路連成一氣。但地面主要是裝修業,與元朗大街冇得比。更且撞正墟內的懷舊冰室昨起連休兩日,冇得朝聖。門口的告示冇話東主有事。週三、四例休,週末才搏殺?

上水站有一個不足:連接幾個商場的架空路,沿途冇方向指示(地面先至有官式路牌)。街上也不像旅遊區,豎起一條桿,分別指向不同方向的地標。

由於唔係好識睇著手機Google map既實時方向指引離行,兜咗唔止半個鐘先搵到上述的懷舊地標。

印象中,其他大站四周的架空路都已有路牌。何以上水獨缺?難道前幾年靠水貨客就賺到飽,懶理本土遊?


係上水站商場見到呢種日本提子:$298一串(右上圖:博主攝


,一眼望去不外20-30粒,每粒~10元,借用港產片術語:絕世好「串」。

但點知同日新聞話,內地既「增城掛綠」荔枝(增城是廣州以北的荔枝聖地。據說這種「掛綠」品種只剩下幾棵,每年就這點產量。以往大概是貢品。)1,049人民幣1斤(0.5kg(右下圖:取自ST),每粒~60蚊。厲害的是:照樣賣光!

看來,我們香港雖然富有,但與內地比,不入大雅之堂也!還是謙虛點的好。


今日最勁既本地新聞係:

包括荃灣街鬥期間中槍主角在內的4條𡃁在西貢碼頭落船逃台那一刻被捕:〈曾志健被捕|4人匿荃灣工廈放紙箱內轉移 被要求交40萬偷渡費兼拍片眾籌〉

這4人在港出事後,隱蔽了一年,最後一刻靠人通水才截獲。

看來刑偵不若想象中厲害。但反過來,國安舉報的獎金似乎奏效。

更重要的是:當局想藉此案來警戒一眾𡃁:那些看似「救」你哋既人,其實係蛇頭,控制你哋,藉機斂財。據說呢類人有啲已走咗佬。

沒有留言: