2022年7月19日 星期二

220719二晚30°C 78%:聽日you good luck.

本確繼續穩,官方繼續吹。看來策略多過實際。

本地焦點係聽日既DSE/文憑試放榜,焦點照例係上捧「狀元」下慰失利。我限於先天,從未教書,對考試升學冇乜感覺。但看傳媒標題,一如報道其他社會現象:上捧下托。

現實中,中學狀元十年後,十有九名校畢業,成為成功的律師、醫生,但絕少成為行內的翹楚、社會領袖;讀文理攞博士的也絕少成為大學者、某領域的權威。一句話,成績傑出,但成就並不標青。

港媒縱使普遍走左,係社經問題上一律偏向弱勢,但擺脫不了捧狀元這種反平等的華人陋習(古時讀書人「高中」要通街敲鑼打鼓,上門報喜討賞。)港人最崇敬既英國,絕對唔會咁誇張地報道會考放榜。

聽日另一個話題係:書展避疫2年後,終於重開。但我懶理。早在爆疫之前就不再去。網上的書幾乎連書名都看不完。晚年不想再買書,費事身後要麻煩家人處理。You enjoy.

沒有留言: