2022年7月25日 星期一

220725一晚32°C 74%:11月七欖的代價要做足準備

本確繼續穩在4k+,官方也繼續預告「狼來了」。但今次既預警已落空咗個幾月,睇下點?

官方欲以缩短入境隔離日數來換取市民接受「安心出行」加入黃紅碼。

但原來,香港11月非放寬入境限制不可,因為要主辦1.全球金融峰會+2.已停辦了2年的七欖世盃。

自20年初全球爆疫以來,香港已自絕於國際2.5年。再不搶番Asia‘s World City之名,勢被歐美捨棄、新加坡取代,徒為國家添煩添亂。

為此,即便遲一步對上通關,11月也要開門迎接西人。

但唔怕講:峰會不過一萬幾千西裝友,雖然晚間會飲宴交流,播疫的風險相對較低。但七欖fans九成係五眼白人,來自與毒共存的歐澳紐南非南太。睇波時興之所致,連衫褲都剝清,何況口罩!打完波,肯定狂飲開P,行為自我,不可能執行限聚令。過後個2個月,日確過萬甚至2-3萬都唔奇。

咁樣講,唔係想foul咗七欖,而係話:凡事都有代價,國際化也不例外。七欖過後既爆疫,要預先計入社會成本,由750萬人分擔,14億人也多少要孭啲!

有形的開支簡單,出錢啫,幾億怕預咗。無形的麻煩,尤其係重症甚至人命。唯有今後8-10月,鼓勵啲老弱打足3針。不妨考慮物質獎勵。


今日世界範圍內,最觸目驚心的是:緬甸按法庭此前的裁決,處決4名反對派,包括一名議員、一名昂山的「戰友」。這4人無疑是頑強的反對者,但是否都涉及武裝叛亂,還是說只在街頭打巷戰?

這個政府這樣厲害,哪一天輪到昂山也不是不可能的事!

還望上蒼有好生之德!

沒有留言: