2022年7月4日 星期一

220704一晚29°C 82%:通關測試新政府成效?

港外怒海沉船,多1人獲救!

今凌晨5時許,中國海軍在距離勘探船下沉位置約100公里的北緯20度、東經111度附近海面,發現1個穿救生衣的船員,在海上漂浮了逾40小時,生命體徵穩定,現留醫。

暫時發現12具疑似遇難者遺體,有14人仍失蹤。


新政府除了要司局長落手做、唔齋噏,最迫切的怕係通關。聽口氣,想說服內地各行一步:港對北上者嚴格把關,換取較短的隔離期。

內地對外人而家的入境隔離係7+3。港居民北上如果可以5+2甚至3+4,治港者應可接受。內人南下應該也可以恢復3幾成,讓商家做番些少生意。

唔使講,得益者到時必作勢話幫助不大,叫高離賣。但大家心知肚明,清零要堅持,去得太盡反會得個吉。

本確最近接連2日由2100回落到1800+。但睇走勢,我寧可當係統計上既fluctuation。要接近週末,25週年+打風效應呈現後方可作準。我估升多過跌,但升幅不會太大,呢個subwave或cap於3,000。

如果可以拖到入秋先爆第六波,則呢個暑假可以happy番下,話唔定去個trip。唔係話我自己,係講緊750萬人。


近日烏軍失利份屬正常。俄軍苦戰解決了最難搞的Mariupol,尤其是一班亞速營死士後,挾餘威爭奪烏東的親俄地區,與當地親俄武裝合力,烏軍相對勢力孤單。捱到此刻才失守,已不容易。

按常理,俄軍佔領所有的親俄地區後,會繼續推進20/30公里,然後以此逼烏「和談」。最終係退回多佔的20/30公里,以示「寬大」,但將烏東親俄地區變成附庸的「獨立」國,對烏方話:Take唔take由你!你唔take,我就勉為其難,暫時託管住呢20/30囉!

睇烏統既回應,實在不敢恭維。唔係爭住俄統,烏統唯一可以贏俄統既係:鬥講talk show!


對華人來說,俄攻烏呢場仗唔單止改變歐洲,甚至可能改變東亞,尤其係中國與鄰近地區的均衡。

港人或懶理,但近日東亞有一樣好重要既發展:俄國艦隊首次與中國艦隊雙劍合璧,聯合圍住日本四島以至釣魚台/島四周巡遊。好似舊時既武士特登係對家門口開壇練功。

問題係:俄既對手其實係西歐,艦隊主力自然亦在歐洲,在東亞的艦隊只聊備一格。地理上,俄羅斯既重心係歐洲東部,遠東部分地廣人稀,與日本只有北方四島的爭議。呢次特登遠離本國的核心地帶演練,好明係應中方之邀,陪太子讀書。

俄羅斯雖然在100多年前的日俄戰爭中戰敗,視為奇恥大辱,但與中國長期被日本侵害、殺戮,而且至今將近八十年拒絕道歉,中、俄對日的恩怨不可同日而語。

因此,俄艦隊這次遠東演練,看來完全係為中國對日、台施壓助一臂之力,有攻守同盟的意味。

但中國人自古禮尚往來。獲俄拔刀相助,雖只屬象徵性,但下次俄艦隊在北歐演練,以北約為假想敵,中國是否也派航母率領艦隊遠航聲援?到時美歐肯定outcry!

且看美日如何回應中俄東亞合璧。

最後講一句:唔係踩台灣,但無論有幾多軍備,軍事管理令人不敢恭維。日常操作、演練意外頻生,每年總有十幾個官兵死於事故。軍人既質素、紀律似乎好有問題。咁點同對岸打?

沒有留言: