2022年7月17日 星期日

220717日晚30°C 78%:博感染儲抗體?

 本確繼續平穩,但官重申周內或倍增。若此,不排除再度收緊社交。

澳門停工1周後再加5日,狠勁拍得住內地。但或者計過數:九成收入靠賭場酒店。疫情期間,內地客~清零,停工影響不大。

官方醫學專家提出變相共存法:趁夏天病毒弱雞,社交鬆綁讓大家都感染。絕大多數病情輕到係屋企踎幾日就復原,再加上接種,到秋天可望將有足夠抗體的市民提升到8-9成。頂得住冬天病毒活躍時的攻勢。

我至今聽到·7-8個熟人領嘢,冇一個需要入院、隔離營,甚至冇睇醫生。人人都係喺屋企食的感冒藥、咳水,訓咗大約一周就退卻。當然,期間疲倦唔舒服,要盡量與家人隔離。

當然,這些熟人裡冇一個有長期病,最多可能係高血壓,每日要食粒藥。

我月前自己就已選定類似的橋:我打第三針到而家已過咗大半年。但特登拖住第四針,留到10月尾先打。原因就係病毒天熱弱雞,天冷先活躍。I0尾打完,應該可以幫我頂到明年過年。

至於今夏,真係唔好彩中招,唔係訓幾日囉。自問平日健康冇大問題,我估99%機會好似的熟人咁。PK covid,放馬過離啦!

不過:如果你有長期病,絕對唔好咁博!新任的局長就唔讚成。清零先係正途。

沒有留言: