2022年7月6日 星期三

220706三晚28°C 78%:我都想加薪...

本確突然從2,000價位飆上2,700。慶典效應彰顯?

短期內若重上5,000,通關怕又再次延遲,暑假回港的隔離只怕又再延長。保你大!


公務員不滿18萬同事劃一加薪2.5%屬例牌反應。這不但影響現職人員,也包括已退休的幾十萬人。他們的長糧也按這個幅度調整。

話唔定,當局宣佈2.5%時,已暗中留了0.2-0.3%這類小增幅,準備萬一反對聲音太勁,最後勉為其難,補番些小。又或再次分高中低三級唔同的加幅發放。

但看新時代的精神,公務員這種97年前留下的全港最硬職業慣性強勢,肯定要改。

上週港報才說,〈粵江浙滬公務員減薪三成〉。我初看標題以為寫錯,睇內文先知真係3 「成」,唔係3 「%」。

原來,內地中級公務員,薪水與一般人比,的確唔錯。科長之類有30-40萬一年,亦即月入近3萬。當然,唔同港公務員凈薪,內地做官的合法收入有諸多名目,包括交通、育嬰、住房...等各種民生補貼,以及分紅、獎金...。

點解咁多名目,我冇細考,你可以去查下。查到講俾我聽。

但由此說明,點解內地每年有幾千萬人考公務員。因為,以內地標準,穩陣、薪高、有地位,好過絕大多數既私企。

問題係,好多呢啲收入,係靠地方政府好景時定下的,亦即經濟好,蓬勃開發,引入外資,賣地起樓、生產出口...離支付的。但疫情拖咗兩年半,絕大多數地方既經濟都大幅放緩,收入大減,俾唔起獎金、花紅,可能連支付育兒費都有困難。

因此,不得不開刀砍,一落手就係兩三成。可以想象,好多公務員有苦難言。但內地政府強勢,大家要服從領導,跟黨走,與民同甘共苦,冇得er。

不用說,海外的反對者會幸災樂禍:官員收入大減,必另立名目,壓榨百姓。貪腐也必定更猖獗,加劇民怨,加速共產黨的敗亡!

我唔信,但有好多人會信。繼續睇啦!

沒有留言: