2022年7月2日 星期六

220702六深夜28°C 86%:明天會更好

緊隨著領袖來訪,呢個颱風夠玩嘢。累我地掛足一日8號,今週六將近5點先落,然後公交先陸續恢復。但其時仍有啲風雨,我想出街買個飯盒頂夜晚個餐都窒住。真喺玩死!

預告聽日清晨即落嗮波。呢個週日市民實報復性出街。預定播疫啦!

講到疫情,「本確」連日在2000+徘徊,係第五波最低位~300既7倍。我睇後市升既機會大過跌。喜慶過後,一眾政要和社會領袖尤其要勤測。

領袖日前重申堅持清零。澳門爆疫後,全民檢測咗3次。我哋喺新班子領導下,是否都要處子下海?

但與此同時,似乎全世界都見獵心喜,爭住開關,搶回的旅遊收入。連內地都將入境隔離日數減半至「7+3」,並容許美國公民入境,不用說,面對的是上百萬原籍內地的華人。本港則看來獲中央首肯,將入境隔離減至「5+2」。旅外港人,尤其係十萬八萬留學五眼既港生,暑假可望回歸!

至於外遊,首次有港人「番去」日本後,相信接著就會去韓、台、星馬泰甚至歐洲。

雖然暫時未能說Happy days are here again。但應該是樂觀的,到底捱咗2年半啦!

至於對上通關,我估夏末有可能。內地一方面繼續嚴格防疫,但同時也開始鬆番的手,讓市場恢復,尤其係人員往來。否則,8萬公里高鐵只能減班減次,空空蕩蕩地上路。相反,美國後日獨立日,亦即國慶,預料有4,000萬人(佔人口~15%)揸車出遊,另有300幾萬人(佔人口1%)搭飛機。對主流美國人來說,抗疫?啋你都傻!口罩早就除咗,你戴at your own risk!

說到底,抗疫vs維生,是金庸《射鵰英雄傳》裏雙手互搏的玩意。一手打病毒,一手扶人民,讓大家繼續開心地生活,而唔係安全健康地百無聊賴、喊苦喊忽。求取平衡很靠政治智慧。注意:我說的是政治智慧,唔係科學智慧。科學係抗疫的基礎,但單靠科學來抗疫,雖然好少人病死,但只怕更多人悶死屈死,長遠來說,代價更難負擔。

完了,就此打住。祝明天會更好.

沒有留言: