2022年7月7日 星期四

220707四晚29°C 84%:又要準備紥炮?

今日全球的頭條人物無疑是戰後眾叛親離得最慘(仲慘過戴卓爾)的英揆Boris Johnson(英國好像沒有提供殖民地式的中譯名)。但就香港來說,我會話今日既頭條人物係:預言1-2周後,「日確」會由今日3,000爆多一倍的張醫生。

希望這位港人最尊敬的公共醫生呢次睇錯。但現實中不能不打定輸數。

以第五波的經驗,日確去到6,000的話,公院病床跡近爆滿,方艙會開始運作,公眾多少會恐慌,政府要進入DEFCON 3,考慮收緊社交距離

上頭也會緊張,一怕波及內地,尤其係北上廣深,二怕被西方藉機話清零失敗,共存方係正途。

而不用說,剛鬆綁的入境隔離又會收番緊,話唔定去到10+4。海外的港人固然嗷嗷聲,西商就更惡:你唔鬆綁,我就鬆人。

與此同時,通關也就無望。今天深圳關口剛宣佈的「人文關懷」也會反過來變成「人文關切」,一切以守護內地14億人的健康和福祉為先。

冇错,我係車得大的,我都希望講錯。但斷估,方向應該係咁。江澤民話齋,想得透徹些;美國人話,better save than sorry.


今日午飯後,因家事外出。撞正大雨,無路可退,只有頂硬上。不料1.行咗幾分鐘就已收細,滴雨而唔係盤雨;2.衝到最近的簷蓬下,等咗幾分鐘就有巴士。全程幾乎唔使濕身。直程有神!

辦完家事順便買餸,又竟然買到過去呢個禮拜經常賣清的一種水果。不過,原因係:貴咗20-30%,光顧的人少了。以今天的角度,有損弱勢,人權團體又可借勢鋤官商。

聽日預告落雨機率細過今日,應該幾準。


至於美國近日的兩大事件:1.鄰近墨西哥的德州邊境有記憶中偷渡入美人蛇最大的慘劇,近50人在貨櫃內焗死;2.7.4獨立日(國慶),我住過7年既芝加哥有人躲在遠處,對國慶巡遊的群眾開槍,7死近40傷,唔怕講,我比較麻木,Walter Cronkite話齋,That's the way it is。因為係美國文化決定的。

拉美人由墨西哥北上偷渡入美,幾十年來川流不息。有的人幾乎呢頭遞解出境,轉頭就翻黎。1.人望高處,2.美國liberal,寬鬆對待偷渡,唔試就笨。只要看不能稱為非法移民、難民,官方一定要叫做migrant(港的自由派傳媒也照跟)就可知。既然我屬流動人口,今日係墨西哥,聽日流入美國,俾你拉到,將我流動番墨西哥,份屬正常。No fault. Game not over. Round 2, Round 3,...可以不斷地玩。只要我有力玩,總有成功的一日。當然,偶然也會晤好彩,好似呢次焗死人,但那到底係極少數。

因此,呢個係無窮無盡的game,涉及千萬人。美國非正式統計,3.25億人口,目前有成千萬人屬「undocumented無證居民」,亦即係非法移民的政治正確稱呼,約佔美國境內人口3%。

由於地理上德州和加州與墨西哥接壤,邊境合計長達千多英里,而德州和加州咁啱,面積在美國50州裏最大。其中加州更人傑地靈,最富有最左亦即最寬鬆,故來自拉美的非法移民十有八九在這兩大州搵食。餘下的大概遠道走去紐約、芝加哥等大城市。

我唔係贊成Trump等右派的反移民。但右派之所以有市場,正係因為的自由派太左,無原則地維護非法移民,令偷渡有恃無恐,問題無法合理地解決。說到底,牛津第三定律的自作孽。

至於開槍問題,相信港人也耳熟能詳。無謂再費唇舌。總之,you want it, you got it. 或著反過來說,任何自由都有其代價。去到極端的,就是「自由,多少罪惡假汝之名以行!」

沒有留言: