2023年9月2日 星期六

230902六近午8號26°C 93%:殺雞用牛刀?

    昨天上午風還未到、預先掛定8號時就想說:雷大雨小。此刻應該塵埃落定了。
    官方及早嚴陣以待有佢既理由:1.以示以民為本,對市民交代;2.與內地同步,對上級交代。
    但防災如防盜,勝負視乎好人與壞人實力的對比。你阿爺當年住山邊木屋,快把門一推就冧。而家你住大廈,大門有保安,家門有電閘,屋內既cam接入你手機。但由阿爺到你呢代,賊既格鬥功夫同做世界既傢生,好似冇進化咁多窩(IT黑客除外)!
    同一級數既賊,當年對你阿爺同今日對你既威脅,不可同日而語。
    但我地而家好似將60年前個代人同而家既自己,當作同一回事。61年前,香港有史以來最強既颱風溫黛害死我地百幾人…!今日又想害我同我屋企人…!
    係唔係真係咁恐怖呀? 
    廣東沿海如臨大敵有必要,因為環境多元:除咗鋼筋水泥既城市,仲有人口相對不密集既镇、郷、村、田、林…,面積係城市既幾十倍,地形、建築物、基建複雜得多,難保某的角落冇漏洞。
    我地香港環境基本上一元:鋼筋水泥森林。打風可能造成的人命財產損失通常屬於意外,例如:急病、追風、遊客冇經驗…。
    說白了,我們而家防災係死貓當作病貓打(抱歉,呢句俗語而家政治上不正確),確保了700萬人最大的安全,但成本就唔好問。
    唔止係錢,超級的保護也可能削弱700萬人的自衛力,將我地變成溫室花朵。政府包起冇有怕。八號波,啋佢都傻。三日週末,不如趁機happy。有事打999。

沒有留言: