2022年10月4日 星期二

221004二重陽晚29°C 濕度 73%:搵百萬原來話咁易

從未staycation,今晚竟然得以免費嘗試。只不過冇游水池、咖啡廳、gym,甚至冇WiFi ,要靠手機上博。
日確再微跌。你估宣布0+0後,下一個 target係乜呀?
世間事,總有的好難明。假冒公安既電騙,俾人話身有屎,要交百萬為單位既數來交代。但身有冇屎,自己唔知既乜?有咁多身家,好多事主仲係高知,甚至有大學教授,但來電者話乜就做乜。
而且,類似的騙術頭尾怕有十年,一再被拆穿,但仍然有人不斷上當。錢咁易搵,真係引人犯罪。
但一般香港人同公安大纜扯唔埋。即使上去玩,涉及到法例,通常不過是聲色犬馬,點會郁親就幾百萬?
除非有人真的在上面有「瓜葛」,涉及灰色地帶,才會被這種來電嚇親,以為政策有變或者被人找差錯,需要巨額保證來澄清。
這許多人會相信公安會越境來電查案,也多少反映了內地的法治。希望海外的香港人不會有一天收到自稱香港警方來電,稱事主涉及重大法律程序,須以巨款明志,亦「依法」繳納。

沒有留言: