2017年3月21日 星期二

130721二晚 21°C93%:「澳洲」喜見「鄭君綿」

   留意了很久的一種產品昨終有售,但買家留言6正3負。今晨去尖沙咀hands on測試後覺得,其頭號賣點其實靠削減另一種用途來達成。用家著唔著數,視乎使用的習慣。我暫時hold住再睇。
   「功課」做完,順路行彌敦道兩側,為小親戚慶生張羅,無功。下午茶時分,行經油麻地的茶餐名店。門口冇人排。近水吧的四人枱,食客更剛好起身。
   雖然很飽,但路過冇龍算有緣,親下本土啦!
   過來招呼的竟然係最熟口面的「鄭君綿」。但我轉數慢,落order時兩連衰
   先是慢我一步坐在同枱的男士開聲,落單熟,老行尊依例先接。我收唔住口變「兼」隊,被叫閘住,等人落完先!
   接着輪到我落,連幾道餐扮內行:「通粉、炒蛋、熱奶茶」。點知被人厲著咁話:「唔講餐茶既!麵包定多士?」原來衰在:第一道餐漏料,最尾個道餐茶又唔識規矩,食完正餐先離嗌!
   被兩連窒,知醜仲點敢出聲!但幾分鐘後,老行尊行近我左後方的枱落單,竟反被個面圓圓既中年女士笑笑口地淤番轉頭:「遲咗啦!我叫咗啦!」
   邊個咁膽粗?老街坊定老相好?
   我擰左望向女客個枱時,老行尊顯然察覺到,側側頭射哩我。
   講句笑,是否因此,我離座找數時,鄭君綿冇埋離俾單我,由後生同事代勞?
   這份茶餐王有三Like:
   一是上餐快全球獨步。今次特登暗中數:我與先後同枱的兩人,落完單到上餐,或只有3-5秒,而且往往兩道主菜齊上。
   二當然是炒蛋夠滑。
   三是奶茶夠香。
   至於叉燒通/意,政治術語說,還有改善的空間。
   若還有第四Like,或許就是被伙計窒的虐待狂快感。此前聽說有幾人坐低後大概彼此嬉笑,未及時落單。耳邊傳來說:「唔使急,至緊要快!」坊間瘋傳!
   但我最欣賞的是唯孟買百萬份午飯速遞可比的非電腦作業
   今日由於未滿座,我得以hea食,坐了怕有15/20分鐘。直到離座,我那張四人枱都只有我和另一個客。因而,得以注意到多年來一直忽略的細節。
   原來,一眾樓面白色上衣的左上袋繡着商號,其下是一個數字。在我面前經過的樓面,號碼最大25。鄭君綿原來係No.「1」,即非老細,亦至少係老董,窒客話唔定係賣點。
   幾百呎的鋪面,連收銀、清潔等不穿白制服的員工,怕至少30人,以今日既人工,唔係小嘢。物業肯定自置,否則門口一排隊,早就被爆租逼走。
   呢種港式茶餐廳/大排檔效率係點煉成的,薯片有冇諗過總結推廣?

1 則留言:

Patrickov 提到...

最後一段為何說薯片而不是那個被內定的?因為明知被內定的只會繼續向中聯辦和北京獻媚賣港?