2021年7月20日 星期二

210720二雨26°C 97%:睇《大叔》與睇《號手》的分野

昨打風唔成落大雨,今更傾盤。以往連年水浸的北區明渠近年不再見報,疏通了?

但這兩年行山出事的人似顯著增加。擁抱自然,自我挑戰,險景搶po,無懼規勸。

今晨又有一男疑行馬鞍山被洪水沖走。當時該山徑無雨,行山正好?後補:搵到遺體。

Just do it,無畏無懼,豈亦後現代的體現?

更不巧的是,昨新聞正頌揚南韓57歲的無指登山家征服14座高峰,今午就傳來墜入俄羅斯8047米的布洛阿特峰冰隙失蹤。這條實時見於建制大報,但一些政治較正確的港媒未及時補上。

反過來很能說明建制與社會主流文化上的兩極。Viu重拍日劇收視王《大叔的愛》掀起熱潮,同樣反映後現代的喜好。

記者親後現代遠傳統,爲此問林鄭有冇睇港版《大叔》。林鄭反推薦睇港台正轉播的內劇《號手就位》。

我兩劇都冇睇。日版《大叔》我就冇理。我睇日劇只揀刑偵/推理和職場,加個別倫理喜劇,唔睇青春、純愛、怪異…,不求政治正確。

至於內劇,除了娛樂就是正氣。《號手》若純屬娛樂,又點會交新時代的官台轉播。上次看內劇是配合反腐的《人民的正義》。主角是後生檢察官,但造型輕佻,毫無真實感。我不看內劇,更因爲冇耐性追40-50集x60m。日劇每周1集60m,10集完,正好1季。

本季日劇,我既taste依次係:

1. 天海佑希擔綱的刑偵劇《緊急審訊室4》;

2.鈴木亮平主演既醫務劇《Tokyo MER移動的急救室》(這裡的「室」其實係「車」)。今日上網的第3集絕對催淚,但係正氣唔喺悲劇;

3.波瑠配田中圭、澤村一樹既醫務劇《夜間(夜班)醫生》;

4.西島秀俊搭綠草濱田岳既美食喜劇《主廚是名偵探》;

5.東山紀之擔綱既刑偵劇《刑事7人7》;

6.佐佐木藏之介配杉本哲太既刑偵劇《IP網路搜查班》。雖遠不如前5劇,但俾面兩位演員,作爲消閒。


1 則留言:

匿名 提到...

既然認為兩者皆病態,又何必執着否定其一