2021年2月24日 星期三

210224三黄昏21°C 78%:5,000蚊電子券,你點使?

一年一度財爺日。焦點當屬每人分5個月發放,每月1,000元的電子消費券。

初步看:1. 主要幫衣、食、娛…。但爲學童買5,000元的筆電,可否家人夾埋個個月既錢一次過俾呢?

2. 幫唔到只收現金的小商戶,包括街市、茶餐廳。政府可否與八達通聯手補助小商戶裝八達通,並在消費券發放期間內,減收小商戶的八達通佣金呢?

我這個年紀理應斷舍離,消費券主要用來買食物。但街市若不適用,怕只能益超市了。拭目以待。

市民寧派錢,商家嫌唔夠,政黨反對...意料中事。港人精,商家貪,建制要票,泛民要鬧,各有本分。No big deal.

疫情繼續平淡。周五開打科興,未來兩三周應該都已額滿。BNT明運抵,下月16日開打。到時頭100萬劑科興應該所餘不多,第二批100萬劑可能也快運到。Good timing。爲了讓科興有最好的reception,兩種疫苗的scheduling很考功夫。林鄭辛苦了!

〈英數據:BioNTech大減長者住院死亡率〉。

繼月前中大,今日又有大學就打針的意願公布將近半年前的民調。教授想曝光冇法子。但媒體轉述時,好心提醒受衆,而家的數據仲有冇意義。

沒有留言: