2021年2月2日 星期二

210202二晚19°C 80%:年初一至三應有grace period

確診超少,無厘頭仲少。但至少睇到禮拜尾,先知第四波是否退卻。

官必爲此邀功;民亦會繼續鬧官騷擾。封區無疑可抗疫,但當局不善機動做嘢,難免疏失擾民,加上人工貴,成本效益低。

與此同時,居民行動、工作受限,有人睇死政府不得人心,小事化大,俾政客、記者做大佢攞彩,亦勢在必然。

限聚延到年初六,茅到有違常理。港人服英國人,就因爲入鄉隨俗,識得變通。年初一至三,唔執行禁賭、阻街法例。長輩因而讓啲靚玩大細,街上則有人開魚蝦蟹。只要注碼無傷大雅,警察經過當睇唔到。但一到年初四,人人自動回復正常。

但港英從來冇爲初一到初三的grace period立法,純屬約定俗成,官民彼此識do。

如今750萬人已捱咗一年。年初一至初三都唔「鬆將」,只會加深民憤。再說,上下三代入屋團拜,食完飯阿爺阿嫲開枱,後生圍埋打機,唔戴口罩,攬頭攬頸,唔通破門入屋告人限聚乜?

做唔到既嘢,就只能放開。年初一至三些少播疫無可避免,只能當作不可抗力的後果。事前對醫護講明,懇請諒解。我相信醫護也明白,過咗年再來執手尾。

當然要誠懇勸喻市民:家族團拜、情侶拍拖就好,但要照顧好體弱的老人家;親友、同事、同行…就一於Zoom同轉數快啦!

但講明年初四就回復限聚。

年初一至三因爲家庭團拜而造成的傳播,至少容易追蹤。


1 則留言:

匿名 提到...

唔鬆章可能係想乘機「掃黃」