2021年2月3日 星期三

210203三晚18°C 80%:Thank you. We’ll miss you!

確診較昨日更少,無厘頭更跌到個位。但見過鬼怕黑,睇到下周先算。

封區被指低效擾民,民間必借勢要求鬆綁。但當局意志已決,啋你都傻。


日前實時得悉英國獨力爲醫護籌款的百歲老兵染疫離世,就想即時「博」一句,唔喺例牌既RIP,而係Thank you. We’ll miss you!

俗語話,「100歲唔死都有新聞」。呢位老好人絕對名副其實!

但咁啱撞着英國玩BNO俾中國鬧。我咁樣講英國人,好似長對頭志氣,滅國人威風。

我其實好想搵個《感動中國》既人離讚。無奈中英同樣被疫情困擾一年,14億人始終唔見有抗疫感動世人既好榜樣。境外唯一聽說的,都是不太好說的whistleblower。中國難道除了偏門人物,就沒有普通的好人?唯出位才會見報?

Give me a break.

沒有留言: