2021年2月22日 星期一

210222一初十一傍晚23°C 73%:食好過唔食 早食好過遲食 睇餸食飯 市民心裡有數

特首今午率領文武百官,赤膊打開了對邪惡病毒自衛還擊戰的第一針。 
210222林鄭率領百官帶頭開打疫苗(原載hk01)
市民明晨起可上網預約,醫護、滿60歲等優先羣組周五開打。
本周稍後,另一種疫苗也會從歐洲運抵。其他市民相信也很快就會接住上。 順利的話,香港入冬前可望重光,恢復繁榮。到時莫說通關,甚至可望去滑雪。 
明天的恆指應該會反映香港今天的歷史里程。騰訊睇幾多?車,馬化騰都唔知啦! 
今日年初十一,確16/無4,連升4日後總算回落。但如此幅度上落正常。過年係第四波既呼吸機,過年後掹咗應該就冇事啦!想放心就去打針啦! 
大官、專家近日排住隊爲科興解話。正奇怪點解唔見幾位「大家」,昨終有人蒲頭。但似乎冇咁keen,〈有效率可信值下限未達世衛標準;若有效率低 即便廣泛接種也不足以達致羣體免疫〉。
的確,港預訂開打的兩種疫苗,有效率無法直接比較。《聖經》教識我,我們活著,不是單靠醫學。若此,有效率也不應該是檢驗真理的唯一標準。 
有關疫苗,有個不起眼的好消息:香港有購入的BNT,〈新一批不用超低溫貯存〉。這種德、美製疫苗目前要以-70℃儲存,運送難,成本高,解凍使用時易損毀,難倒很多發展中地區。希望改良版快點運來。 

日前聽聞:美國固然有很多上年紀的人已打針,但也有人不那麼順利。NYT話,千萬人口的紐約因爲大雪,一度全城只剩1,000劑。平均每人1劑,真喺好大劑!
不止此,注射中心爲了趕工,24小時運作。有人輪到三更半夜打。美國人雖然十有九自己揸車,但紐約例外,怕有成半人冇車。半夜三更打完,番屋企怕要靠Uber。但有得打總好過冇得打,鬼叫你怕呀,頂硬上啦! 
祝我的紐約親友好運!

沒有留言: