2021年2月22日 星期一

210222一年初十一晚21°C 79:過渡期只怕好難玩

生性討厭hardcore politics,一向一句帶過算數。

昨晚脫博,因爲領嘢被休息。不過唔喺染疫。今日已兩博,本來預備提早上牀。但治港新要求鋪天蓋地,唔留番句,實以爲刻意迴避。

香港既係中國地方,在位者要「愛國」理所當然。共產黨依法係治國者。反共者不能治港亦理所當然。港人玩大咗20年,如今被清場,同樣係理所當然。

長遠一定船到橋頭自然直。問題是,目前多半人是反的。只在小半市民裏選人治港,選出來的又只代表小半人。大半人消極抵抗,社會如何安定繁榮?外靠北水,內靠警察?

我信長遠冇問題,因爲由教育連根拔起,下一代國教聽到大,習慣上冇咁alien。引入內地精英填補外移者的關鍵職位,10-15年後,港就脫胎換骨,由Asia’s Yellow City變成China’s Pink City,不會再有這樣多的亂彈。黨的主旋律奏貝多芬的《英雄交響樂》,港就播貝多芬的《田園交響樂》,不會再奏莫扎特的《Requiem》。

問題是:由黃過渡到粉紅個10-15年,不得不留下的人黑口黑面,如同行屍走肉,流亡者在西方持續唱衰,美歐不時出招,影響香港的營商環境,我地會唔會好難玩?到時唯靠內地養起來,或正是轉型大戰略的原意。

1 則留言:

匿名 提到...

"10-15年後,港就脫胎換骨" -- 我就冇咁樂觀