2019年8月19日 星期一

190819一晨28°C 85%:Pray for a good week

   又係新的一週。清晨醒來,窗外陽光普照,我無不適的感覺。昨日玩港島,但除咗塞路,竟意外地平和。感恩!
   本週對我好重要。上週係近50年來第一次再上堂,考做嘢既cert。到此年紀,目的係回饋,自然考親都OK。本週可能就會on call。希望週中平靜,俾我機會爲社會做番兩年嘢,也從中學下,upgrade自己。
   昨晚港島《All Quiet on the Western Front西線無戰事》,原來〈警屯重兵 勇武派做一日和理非〉(AD)。
   最近方知實時新聞唔夠快,開始學睇「靚媒」(但老餅夾愚鈍,的潮語暗語好kik手)。故昨晚就知有人避開西線。但以爲臨時會改去下個警署。點知原來休戰一晚。好!
   不如「暴民vs克警」由街頭互懟改爲入酒吧「隊」。勝方獲林鄭grant a wish。前者怕要獨立調查,後者怕要繩之於法。但願賭服輸!
   昨午手機首次收到「警方呼籲」短訊,提醒港島維園有大型公衆活動,留意最新消息。做慣新聞,我信係警方upgrade公關多過假冒。但今閱報方知,並非所有手機都收到,而且收到的時間不同。我用國網是16:37,但有本土網用戶早我2個鐘。愛國還不如本土?
   但本週末是否8.31前的deadline?儲定乾糧,準備困在家三幾日?

沒有留言: