2019年1月28日 星期一

190128一深夜17°C 73%:年晚剪髮新體驗

   過年前循例去剪髮。
   「古時」大約年二十過後,剪髮雙計,年二九三十甚至三計。男人多數逼埋係加價前一兩天去飛,閒閒地輪個零鐘。
   當時男人要吹波。加價前吹定,到年初一、二已散散地。但社會風氣慳,唔捨得雙計,寧可出門拜年時,落足髮蠟/乳,相當於如今gel頭。
   不知何時起,年晚剪髮不再雙計。直覺上,市民唔再興剪髮過年多過剪髮競爭激烈。起初有人外遊避年,但真正沖淡港節日氣氛的是九七移民。現在怕有近半人在英澳加美紐有摯親,不少人逢過節就過埠。爲了海外過年而在港俾雙計來剪髮,豈不笑話?
   今午上去幫襯咗十幾年既舊式「飛髮」鋪,竟有新體驗。見慣見熟既老師傅剛好有客。我以往十分鐘就搞掂,就像60蚊的日式連鎖。正拿出手機準備輪候,一個以往未見過的盛男行埋離,請我坐過去男賓部對面既女賓椅,話「我都得架,試下啦。」十幾年來都受那兩三位長者照顧,我一時反應不過來,以爲人手唔夠,請未滿師既幫手。
   我剪髮只求短、爽、大方、合符年齡,唔知興乜,甚至唔知點先夠型,懶得爲此額外花費。有人盛情,當作體驗,只要唔係唔出得街就得。坐上去,先電鏟後髮剪,很輕手,用咗唔少時間。我冇睇錶,只知每次上來,收音機都唱緊既港台粵曲播完一節,頭尾或有半個鐘。
   記憶中,呢間舊鋪十多年來從未加價,淨剪蘋果陋巷街檔。除非幾位師傅都上嗮岸,搞公社作爲寄託,否則實在難解。故每次光顧,都回饋幫我剪既師傅。今午亦不例外。
   這位盛年師兄若確係舊鋪的生力軍,希望有助女賓部。女賓的花費是男賓幾倍。女賓部撐住,也就可以維持對長者的服務,讓幾位老師傅得以繼續貢獻社會
   謝謝各位師傅,豬年好運。

沒有留言: