2021年8月30日 星期一

210830一晚29°C 83%:唔好想闖個心!

本地無新事,焦點睇國際。

疫情:確診繼續清一色輸入,而且幾乎一律1.打足2針;2.衰在δ。說明:即使BNT也防不了δ,只不過症狀輕,可以保命。

但上博前看到一則實時,可說今日最得人驚的疫聞:

南非全新變種病毒「C.1.2」擴散7國 突變率快2倍或更具傳染力〉。且看下回分解。

社運:陸續埋單、冚檔。曾經活躍者看來遲早避唔過。香港67年暴動後,太平咗50幾年,告暴動就已經好大件事。如今來了個國安法,告暴動已經好mild。May God have mercy啦!

殘奧:繼續走低,看來會延續到閉幕。對事前的euphoria,值得反思。

體育:喺美國、西歐係產業,可以賺錢,因為人地唔靠奧運獎牌開飯,另有割喉競爭性、高觀賞值既職業賽事來維持。美國有NBA籃球、MLB棒球、NFL美式足球,加拿大有國技冰棍球ice hockey;英國、西班牙、意大利等有足球,澳洲有橄欖球rugby。此外仲有網球、Grand Prix…。

香港出外攞獎既體育運動純屬興趣,即便本土人都唔會俾大錢終年捧場架!唔通叫張家朗、何詩蓓一年到頭巡迴全世界同人鬥離收錢乜?

香港絕對可以鼓勵體育運動,但要準備每年付出幾百億,當作維繫民心、社會維穩的代價。庫房開支還得另想辦法。唔好自欺欺人啦!

1 則留言:

匿名 提到...

原來已有變種病毒Mu……

〈Mu變種病毒39國現蹤 威力將超Delta?仍有待觀察〉

JT