2021年8月22日 星期日

210822日晚30°C 74%:封關你Like,封本地都制?

剛過去這個週末陽光普照。

完全同意昨天的留言。這是香港百年来的uproot,市民要有充分的打算。而且,可信雙方都應如此。

記得當年江澤民對港記說:把問題想得透徹些(大意)。說白了,寧可諗得衰的,好過先樂觀後悔恨。

有網友說:市民想林鄭封城,而非抗拒。但這會否是指封關唔俾上面人落離?去年的確好多人為此採取工業行動。

但憎林鄭唔封關既市民是否同意同時封本土,好似歐洲、澳洲咁:市民冇事唔俾出街,全城坐居家監?

我講既封城係封關+封本地,唔係封上唔封下。

但反過來,我又可以理解,林鄭點解無論封關或封城都手軟:1為開飯;2局限於政治。

唔封城,因為疫情一來,香港淪為孤立既城邦,750萬人既生計名副其實攬炒。

西方絕少封死一城,附近多少有一二百公里的範圍可往來、流通。香港由南到北、由東到西約只有30公里,揸車一個鐘就落海。完全封關的話,750萬人唔困死都悶死。

唔止珠三角有十萬計既港人家室,全球化下,連冰島都有港人,好難唔俾人出入。

封本地唔俾出街,則零售服務業死絕。而家既政制以建制為主,後者實同林鄭死過。上頭重經濟,相信也會「從善如流」。香港若唔掂,最後可信仍要靠上頭放水,一盤數。

至於政治問題,香港自1841年以來,據說基於深圳河南北歷來的人員往來,與北京的默契是不能完全關閘。若此,香港而家作為中國地方,政治上就更難對上封關。

急切對上封關既「黃心」可以理解,但現實上並不實際。

沒有留言: