2021年8月7日 星期六

210807六晨30°C 79%:仲有ε(epsilon)?唔好啦卦!

上了以下的一段後,看到即時報道:今午李慧詩出戰時,觀塘商場的圓環由上到下塞得水洩不通。由此想到,明晨李慧詩決戰後,係商場觀戰既市民,一齊就地歎番個早餐。商場為我地提供了呢個“同心圓”,即便出於商業目的,人家也是要開飯的,尤其是小食肆和他們的員工。我地開心完,也講句多謝,反正有的是消費券。我們的社會需要這種mutual appreciation。


今晚不博了,但要給李慧詩一個tribute。我沒看視頻,只看文字報道,已感覺到她今午連衝連勝幾場的勞苦和毅力,值得我們致敬。希望年輕的一代能以此為榜樣,在各自的路上堅持前行,不驕不怠。

希望李慧詩今晚休息好,明天繼續努力。無論結果如何,全港都會接受,與妳同行。

今午後補:近年係CBA落腳既美國前NBA球星Jerry林書豪,日前由三藩市飛抵上海準備落戶。在美時已打了針,點知隔離期間確診,要入院。幸虧屬輕症,以運動員的體格,相信很快就會康復,應冇後遺症(記得去年有運動員中招康復後,體能無法恢復)。

昨午Live睇李慧詩連鬥幾場「爭先/Madison」,旁觀都登佢辛苦。希望佢今午好運。這應該是她最後一屆奧運了。

成日講好運,好似貶低港人既能力同意志。冇法,我係過時既人,接受唔到而家流行既唯意志論。始終相信,去到最高既層次,上唔上到頂,除咗能力和意志,難免要有的巧合。

例如一衆頂尖高手既場地單車賽,千鈞一髮之間,最勁個一兩人俾隔離high到甚至被foul。咁啱益咗你,你就得米;益咗隔離,你就衰咗。無論賽前定下既戰略幾絕,到時都out嗮。

日前話δ(delta)變種(始自印度)肆虐,全球已無淨土。撞啱咗:

1.全球針率最高的以色列近月發現,由於δ毒株逐月攀升,Pfizer(即BNT=復必泰)的有效率逐月遞減,現已降至39%即四成。言下之意,今後仲會繼續減弱。

我都係打BNT,咁係唔係話:我仍有六成可能中招?我唔介意溝第3針。但如果淨得科興,要念過先。

2.白宮首席防疫顧問Anthony Fauci 說,確診δ(第4種變種)的病毒載量比第1種變種α(英倫變種)原始病毒株的病患高約1,000倍。呢位老醫生雖然被上任老細Trump當衆媽,多次想炒佢,但睇樣都係老實人,唔喺政客,唔至於亂作。1,000倍,難以想象,怪唔得冇疫苗頂得住。

3.紐約市抗疫在美國已算好努力,去年硬把疫情壓下去。但而家來咗δ,又再爆過,確診病例83%都係δ。出入頻繁的世界金融之都又再「高危」。

Dr. Fauci擔心,δ後萬一再來個ε(epsilon,希臘文第5個字母,相當於英文e),會唔會全人類無法可施?

的確,如果δ =1,000倍,ε = 10,000倍甚至1,000 x 1,000倍=1,000,000倍,咁就真喺世界末日。

不過,相信上天有好生之德,自然界也會有自然的制衡,到時會有解既。祈求上蒼啦!

The Lord is my shepherd…I shall have no fear...

2 則留言:

匿名 提到...

其實任何選手講到爭獎牌都要靠少少運,只是大國「注碼」(可以出賽爭勝的選手)比較多而已。

匿名 提到...

謝謝崔生的簡短撮要,提醒了我們身體都要作最好的準備,大家保重!