2021年8月18日 星期三

210818三晨晴30°C 73%:焦點立即由阿富汗轉到台海?


塔利班果然精咗,還未坐定就連出軟招,修補20年前的類IS形象:

禁入使館、恢復秩序、赦免曾「投敵」者、許諾伊斯蘭法下有女權、招女官…,甚至有戰士帶槍玩碰碰車出po…。我地同你地一樣,係正常人離架!

誰的橋?中國幕後做咗乜嘢?

塔利班是否真心改過,睇幾個月先知。目前西媒梗係繼續與其算舊數,反對者也自然大聲嗌「狼來了」以自保。

對華人來說,重要的是:阿富汗一轉手,解放軍就係台海周邊實兵演練,軍機接連係台灣西南航道巡遊,被指〈「包圍南台灣」 ,劍指美軍交通線〉(右圖取自MP,來自台灣官方)。

日前,台灣藍營借阿富汗被Biden「拋棄」來咒蔡英文:抱美國大腿就係咁下場!綠營自然話阿、台不可同日而語。

客觀上,綠營冇講錯。解放軍真來攻台,美國也未必保得住,但唔會裙拉褲甩。Biden放棄阿富汗,正係要集中軍力係東海與南海以圍中。英、法甚至德都幾十年來首次派軍艦離東亞以「示警」。

解放軍若可見的將來出兵,要準備應對西方甚至日本的軍事介入。日本既理由係確保與台灣半個鐘機程的領土沖繩安全。

台灣雖然不會回頭,但大陸要硬上弓,有很多考慮。

沒有留言: