2021年8月5日 星期四

210805四午後陰28°C 88%:突然驚青,癡呆前兆?

今日港喜袋2銅。朝早,女乒團從有2名前中國國手的德國手中奪得銅牌。今午,李慧詩凱林賽得第8。今晚,空手道個人表演(非對打)女將劉慕裳得銅。


美國東岸的大學城Princeton,史家余英時離世,享年91。學術不論,一般人記得他,大概係當年幫六四流亡者落戶,在當地形成了社區。

我也由此記起一位在Princeton東亞部門服務至退休,前幾年在當地離世的同窗。九七後,他曾短期回港母校工作。

還有Princeton來自香港的諾獎得主崔琦Daniel Tsui。今年當有80,相信是就地退休吧。Best wishes.


2月中開打疫苗,至今半年才打了一半人。

中青唔打,我估主要係civil disobedience。就如唔裝「安心出行」,係都寫紙,逼當局收集後輸入電腦,掛一漏萬。

但院舍長者唔打,除咗怕捱唔住副作用,仲有乜理由?

我都唔知阿媽有冇打。但98歲,打唔打都冇所謂啦!

全球連中、俄都唔敢強制國民打針。目前的確係後現代意識的世界。這股風還要多久才會往回擺,重訂個人意志vs集體福祉的均衡?


消費券熱,我冷。唔係嫌錢腥,而係本來唔怕電腦既我,被排山倒海既「資訊」嚇窒,唔敢登記。想搵後生幫,又撞著要入廠,一拖就過咗第一期,要下個月先有份。到時首先係配眼鏡。而家個對,眼托甩咗成年。

次之怕要換電腦。而家部Asus係Amazon買既,mon開始花,不時down機,只怕突然死。性價比好,牌子唔改,但用消費券自然要就地買。

我同樣患上恐懼症既係打疫苗抽獎,至今冇抽樓,更遑論其他送乜送物。最好由商戶將禮品交給公益機構,由後者用所有2針人既電郵抽籤,中咗通知我,咁就最理想。

2 則留言:

匿名 提到...

DELL不錯,若換電腦,可以考慮。崔生思考靈敏,差不多每天都寫文章,一定會減低癡呆風險。保重!最重要Good Luck!

匿名 提到...

問題應該是,集體福祉該以甚麼方式決定?西方接種率比中國及香港高得多,個人意志與集體福祉對立的說法顯然不成立。