2021年8月6日 星期五

210806五晨紅雨後放晴28°C 92%:「土炮」背後的潛台詞

日前,多年前爲泛民候選人站台的歌手被控舞弊,令人聯想到同類案件陸續有來。不料昨撤控,控方認無直接證據。若此,起先又爲何會起訴?會否換一個方式追究?

今日美、澳針對香港出招:在美港人准留18月;澳洲「避風港」擴至BNO。

與此同時,社運界一位後起之秀獲准保釋。唔知點解令我想起聖女貞德。在東奧氣氛下,倍添遐想。

港女昨喺東奧連取兩銅,港至今累計1金2銀2銅,人均計,與台灣相若。但仍舊陰盛陽衰。港男加油!

女乒團贏銅的報道,關鍵詞係「土炮」。言下之意,唔再靠國援,唔似富國,幾乎隊隊都有前中國國手。昨敗在港女手下失落銅牌既德國隊,漢人佔咗2/3。當然,呢啲前國手多數30開外,當年可能也多屬第二梯隊。

750萬人靠自己,既有志氣,也暗含感情上的認同。嚴刑峻法難以得心,甚至可能適得其反。

若此,藝人案撤告話唔定係好事。

1 則留言:

匿名 提到...

真正向世界出發!