2021年8月4日 星期三

210804三晚26°C 93%:δ真喺「冇得頂」?

李慧詩今午驚險晉級半準決賽。作爲香港本屆最後的獎牌希望,恐怕也是她本人最後的奧運,祝她明天好運。

中國的金牌繼續拋離第二位的美國。除了跳水、乒乓、羽球等傳統王牌,主要贏在舉重、射擊等身體不接觸、氣氛沉悶,西方人缺乏誘因參與的項目。你唔吼,我laap!這就是國家主導的優勢。

本屆東亞,日、台、港快樂韓國愁。日本盡數新增項目滑板的金牌,以第三位拋離俄、英、法、德等傳統勁旅。香港以一金兩銀開創新紀元。台灣除了女子舉重,更從大陸手中贏得一塊羽球金牌。但韓國只守住射箭,乒乓受壓於中國,此外乏善可陳。韓人偏激,難免遷怒一衆國手。

本屆加入西方人愛玩的滑板,下屆起取消東方傳統的空手道,感覺上,奧運多少仍偏重西方口味。空手道作爲搏擊,點都比玩花呻既滑板似運動的。

以中國的強制力都截唔住輸入的δ變種,可見全球已無淨土。香港更一再有人打完2針BNT後,歐遊回來照樣驗出δ。看來冇邊種疫苗頂得住。最多只係打完2針,病情會較輕。

爲此,發達地區傾向爲打完2針的高危族「溝」第3針。但看δ之惡,勿期望太高。最終可能還是要等專門針對變種的第二代疫苗。

但以科學推論,病毒係生物,時刻隨環境進化,變得更狡猾;反之,疫苗係死物,一產出就已定型。在實驗室研發時能對付個一刻既病毒。但幾個月後量產、出貨、注射時...,病毒又進化咗。除非能發明活性疫苗,注入人體後,也能視乎病毒而演進,否則人類永遠被病毒拖著走。

唔怕講,我唔識生物科技,上文只係斷估。人類應該冇咁渣。但日前確有媒體引述研究報告,擔心出現無法對付的變種。


謝留言。是的,我上周也忘了提《信報》創辦人林行止(筆名)先生放下48年來一周六日從未歇息的大塊園地。

香江健筆雖年事已高,但早唔停,晚唔停,此時來擱筆,可信是出於外因。

林生係我90年代一度既僱主,前後大約2年。而此前的80年代末期,我也曾爲目前身陷囹圄(ling2yu3)的黎智英打過大約半年工。當時他剛開始玩傳媒,創辦《壹週刊》,還未進到《蘋果日報》階段。離職是因爲唔適應佢既美式人事管理。

由《壹週刊》再推前大約15年,我既僱主係香江另一健筆李怡先生。李生最近這十幾二十年,係《蘋果》既專欄台柱,現在當然也隨之消失。

但將我與林生擱筆比,應該是不適用的。我只係上網發up風,與名媒既台柱,有如公衆球場既票友,與曼城/巴塞/PSG之別。何況我係意識流,念到乜講乜,冇中心,冇主題,純屬個人既記錄。再說,上博無錢銀關係,唔使按人要求交貨,一切自律。更重要的是,我自知唔喺咩料,冇理想,冇強烈的信仰,但求與人無尤。文以載道,爲民喉舌,是unbearable lightness of being

咁呢個博會唔會「擱」起?會,只要1.健康不再容許;或者2.忽然冇咗心情。否則,就做一日和尚撞一日鐘。

Any way,你good luck,我good luck,大家都good luck..

沒有留言: