2021年8月17日 星期二

210817二晨陽光普照28°C 84%:谷針冇效,第3針又冇行,難乎哉

本地連月冇case,所有都是外來。千祈唔好上街嗌「光復」呀!

目前既拗撬係:δ太厲害,幾乎冇疫苗頂得住。有議員自爆:2月上京打2劑國藥,近日抗體數跌至「邊緣」,促特區為市民打第三針。但官方目前志在谷未打既人,懶理已打既。

但未打既人睇樣多數不爲所動。老既怕大都係院舍,難以自行作主。後生既怕唔Like政府,刻意杯葛。若此,怕無論點谷都唔會落場架啦!你就俾心機等啦!

日前見常去既室內街市有魚檔受污染,擒日gym後買餸即刻唔入。今日無意間click入強檢地點名單,原來除咗一處,統統係機場同連帶範圍,再次說明疫情係the revenge of globalization。

東奧後,新聞話日本每日有2萬case。初以爲睇錯,原來係真既,單東京都就5,000,印象中遠超疫情以來的記錄。好明又係δ!

美國也再次日增近20萬。但恐怕好難救,他們最自豪的價值觀念使然。日前,一個成員多在北美的港人長者羣體,由於美加通關會否加劇疫情的切身利害,罕見地議論起「政治」來。

美國有人死唔戴罩,有人話係文化使然,因爲昔日牛仔時期,的人做世界先至蒙面;也有人相信係美國人自細養成的觀念: 'No one can tell me what I should do or not to do.  I'm my own master. '而家甚至係唔少香港後生既至寶。

凡有禁制,就有人念計走精面。近日最有創意的是:人在萬里外,寄血樣回港驗抗體,以便回港時可縮短酒店隔離。本港的專業機構幫人化財擋災,照驗照發有效的證明。冇人問唔係當面抽既血,點知是否屬於該人。呢的就係港式精仔!

1 則留言:

匿名 提到...

雖然話「若為自由故,生命誠可拋」,但唔帶罩無咗條命係死自己,不能同為對抗極權鎮壓而死於極權暴力或自行了斷嘅烈士一概而論