2020年4月16日 星期四

200416四晚:A good article from CNN

今午白做一輪。寫了大半篇,臨時有事,丟低手機衝出房,飯後打算執埋上博,點知先頭寫既冇嗮。
冇所謂啦。反正疫情舒緩,政爭重燃,急住把失去的時間搶回來。我份人最憎hard-core政治,hard-core politics怕也最憎我。
只要內地逐步放開後,疫情不再南下,港的case應該不會再飆。
西歐除咗與港人關係最密的英國,似乎也見頂,此後可望回落--只要不要歡喜過頭,又再聚眾happy。
連美國的震央NYC都似乎見頂。現只怕阿侵急於谷經濟連任,放得太快。
過去一周既新聞,我覺得最可怕既係:病毒變種,越來越適應人體。即係話係我地體內住得好舒服,因而好生養:繁殖加快。眾所周知,病毒既生養靠分裂,以幾何級數增長,2變4,4變8,8變16....,比一胎一胎咁生快唔知幾多倍。後果可想而知。
當然,人整體上還是會贏的,但會打得好辛苦,代價好大。
最後,這是我覺得最有意義的一篇文。在此政爭惡鬥之時,或者都有的啟發。https://edition.cnn.com/2020/04/16/europe/merkel-trump-germany-federalism-analysis-intl/index.html

沒有留言: